Am scris pentru Observator cultural un articol despre pana Google de o ora si despre noul motor de cautare romanesc, okidoki.ro. Mai jos, un scurt fragment si link catre articol:
"...de pe urma penei Google a cîştigat Google – pe două planuri: simbolic şi financiar. Întîi, pentru că a arătat forţa pe care o are. Nu merge Google, Internetul global pică pentru că utilizatorii hrăniţi de Google nu ştiu să vîneze singuri! Da, există utilizatori care tastează adresa unui site direct în cîmpul de căutare al Google, nu în browser, deşi aşa pierd timp. Iar dacă Google nu a mers, nu au tastat adresa direct în browser, ceea ce a echivalat mental cu faptul că site-ul cu pricina nu merge! Google a cîştigat bani datorită penei pentru că linkurile sponsorizate, afişate în dreapta ori deasupra căutării, au funcţionat..." Articol integral, aici.
joi, 19 februarie 2009
luni, 16 februarie 2009
Linie de troleibuz intre Drumul Taberii si Bucurestii Noi
Intr-un weekend, am trimis un mail RATB-ului pentru o idee mai veche: sa fie facuta o legatura intre liniile de troleibuz care ajung la Gara de Nord. Am sugerat sa se uneasca, de exemplu, 93 si 65, astfel incat sa fie creata o legatura directa intre Bucurestii Noi si Drumul Taberii. Costurile sunt infime si sincer niciodata nu am inteles de ce cele doua magistrale de troleibuze se ignora in zona Garii de Nord desi le despart cateva zeci de metri.
Cum ma asteptam, mi s-a raspuns ca nu se poate:
Va informam ca o retea de transport de amploarea celei din Capitala nu poate asigura numai legaturi directe intre toate zonele de interes, transbordarile fiind inevitabile.
Din studiile de trafic realizate pentru Bucuresti de catre Agentia Japoneza de Cooperare Internationala a rezultat ca fluxurile majore de calatori sunt orientate din cartiere spre zona centrala.
Construirea unei retele electrice de contact, precum si exploatarea unei linii de troleibuze, trebuie sa fie justificate din punct de vedere financiar. Numarul calatorilor care ar utiliza permanent aceasta relatie ar fi foarte mic.
Va multumim.
Serviciul Relatii Publice
Oare asa sa fie? 86 cum a fost prelungit intre Pajura si Stadionul National?
Cum ma asteptam, mi s-a raspuns ca nu se poate:
Va informam ca o retea de transport de amploarea celei din Capitala nu poate asigura numai legaturi directe intre toate zonele de interes, transbordarile fiind inevitabile.
Din studiile de trafic realizate pentru Bucuresti de catre Agentia Japoneza de Cooperare Internationala a rezultat ca fluxurile majore de calatori sunt orientate din cartiere spre zona centrala.
Construirea unei retele electrice de contact, precum si exploatarea unei linii de troleibuze, trebuie sa fie justificate din punct de vedere financiar. Numarul calatorilor care ar utiliza permanent aceasta relatie ar fi foarte mic.
Va multumim.
Serviciul Relatii Publice
Oare asa sa fie? 86 cum a fost prelungit intre Pajura si Stadionul National?
Etichete:
Bucuresti
Abonați-vă la:
Postări (Atom)