Basescu, aceasta superba bestie politica, a reusit prin injumatatirea corpului guvermului, o data cu acceptarea plecarii ministrilor PSD, sa ofere poporului scarbit de politica, deci si de presedinte, un demo la referendumul dorit pe 22 noiembrie 2009.
Stiu, fortez mult comparatia dintre ce ar fi cu un Parlament unicameral si situatia executivului din prezent, insa ideea de injumatatire se regaseste in ambele situatii. Plus aceea, altfel ipocrita, de reducere a costurilor, dar si a scandalurilor, prin reducerea numarului de guri zgomotoase si flamande.
In fapt, la ce asistam? Obsesia lui Basescu, asemenea unui dictator, este de a avea la picioare un partid unic [unic la guvernare], cu o larga majoritate, care sa-i asculte orbeste deciziile. Asta pentru ca in UE si in NATO nu se poate fara partide, altfel ne-am fi trezit si cu un referendum de desfiintare a lor.
A distrus PNCTD-ul - partid care acum il sustine pentru un nou mandat! A incercat sa inghita PNL-ul si nu a reusit decat sa rupa o halca. A incercat cu PSD-ul acelasi lucru, doar ca acest partid a rezistat in bloc - pana acum!
Din pacate nu exista o alternativa pentru Traian Basescu la alegerile din noiembrie, astfel ca va castiga linistit un al doilea mandat, ceea ce ne va aduce inca 5 ani de malaxare a clasei politice, atat prin actiunile lui pur distructive, cat si prin actele stupide ale acesteia, incapabila de reforma si de auto-reforma.
Le roi est mort, vive le meme roi! Asta vom striga cu pasapoartele in maini in seara zilei de 6 decembrie, dupa al doilea tur de scrutin.
vineri, 2 octombrie 2009
marți, 29 septembrie 2009
Roman Polanski - cum amestecam iar si iar viata privata si cea profesionala
Arestarea regizorului Roman Polanski in Elvetia si iminenta extradare in Statele Unite au incins mintile unor oameni altminteri inteligenti. Problema principala din acest scandal este una veche de cand cultura: amestecam intr-un mod stupid planurile, cel al vietii personale si cel al vietii artistice.
Este evident ca Polanski a incalcat legea, a recunoscut-o si el! Dar nu, cum sa aplicam legea care ar trebui sa fie aceeasi pentru toti si acestui regizor de geniu. Oare era regizorul sau omul Polanski e cel care a imbatat-o pe adolescenta si apoi a violat-o? Intreb si eu, asa...
Putem iubi poezia lui Villon, chiar daca omul Villon a ucis si a platit pentru asta. La fel, ne putem uita la filmele lui Polanski, dar ele nu-l absolva de incalcarea legii, oricate premii ar primi.
Este evident ca Polanski a incalcat legea, a recunoscut-o si el! Dar nu, cum sa aplicam legea care ar trebui sa fie aceeasi pentru toti si acestui regizor de geniu. Oare era regizorul sau omul Polanski e cel care a imbatat-o pe adolescenta si apoi a violat-o? Intreb si eu, asa...
Putem iubi poezia lui Villon, chiar daca omul Villon a ucis si a platit pentru asta. La fel, ne putem uita la filmele lui Polanski, dar ele nu-l absolva de incalcarea legii, oricate premii ar primi.
Etichete:
Cultura
Antena3.ro - stiri sau advertising?
Au mai scris si altii despre acest subiect: site-urile de stiri sunt sufocate de bannere - parca era criza si parca publicitatea prin bannere nu mai era eficienta? Reclamele se suie unele peste altele de cele mai multe ori, intr-un haos de nedescris, iar stirea devine simplu element de background - mic, mic, daca se mai vede un 10% din ea.
Ok, lucrez in online, e normal si dezirabil sa avem reclame, insa nu fara un minim respect fata de user. Iar in captura atasata aici, cititorul nu are cum sa inchida reclama pentru ca pagina are un bug (foarte vechi, il stiu de niste luni bune): add-ul se incarca sub video si tot acolo e si X-ul de inchidere al reclamei.
Am doua comentarii: ar trebui o noua strategie de includere a bannerelor in pagina - format mare intre header si zona de content cum a procedat MPI (930×120) care sa il lase pe cititor sa parcurga ce a accesat cu o minima agresare. Apoi, ar fi matura si tintirea altor metode de reclama, promovate mai agresiv pe langa client: cea video, cea contextuala etc.
Ok, lucrez in online, e normal si dezirabil sa avem reclame, insa nu fara un minim respect fata de user. Iar in captura atasata aici, cititorul nu are cum sa inchida reclama pentru ca pagina are un bug (foarte vechi, il stiu de niste luni bune): add-ul se incarca sub video si tot acolo e si X-ul de inchidere al reclamei.
Am doua comentarii: ar trebui o noua strategie de includere a bannerelor in pagina - format mare intre header si zona de content cum a procedat MPI (930×120) care sa il lase pe cititor sa parcurga ce a accesat cu o minima agresare. Apoi, ar fi matura si tintirea altor metode de reclama, promovate mai agresiv pe langa client: cea video, cea contextuala etc.
Etichete:
New Media
Abonați-vă la:
Postări (Atom)