marți, 17 iulie 2007

Mediafax.biz si Moneyline.ro ca agregator intern. Idei proaste, realizate frumos si, probabil, cu bani multi

Mediafax.biz se doreste un produs pentru o clasa elitista, interesata de stiri economice. Insa nu stiu care va fi efectul SEO pentru mediafax.ro si noul mediafax.biz - care probabil va cuprinde continutul business de la mediafax.ro cu un plus. De asemenea, nu cred ca publicul este obisnuit sa faca diferenta intre produse ale aceluiasi brand, diferentiate de terminatia site-ului...


Moneyline e un produs interesant doar ca ucide on-line-ul unui produs gandit pentru print si al unui produs pentru TV. Aceasta pentru ca site-urile themoneyexpress.ro themoneychannel.ro au fix acelasi layout si, in mare, cam acelasi content…
Si destul de stupid este faptul ca adresele scrise fara www duc... la www.standard.ro - fireste adresa Business Standard!! Pai de ce faceti asta, oameni buni? De ce? Unde esti tu Cristi sa iei niste masuri... Situatia e intre absurd si hilar: cream un domeniu nou, moneyline, care face agregare, iar site-urile printului si TV-ului, moneyexpress si themoneychannel au fix acelasi layout cu moneyline si stiri similiare... Eu unul nu mai inteleg nimic...

6 comentarii:

Anonim spunea...

pe mediafax.ro se gaseste foarte putin din mediafax.biz - aici intra numai stirile economice, peste 150 zilnic si o multime de alte info de business. cere un demo, sa vezi...

Ovidiu Draghia spunea...

Am inteles Andreea. Inteleg faptul ca va exista o diferentiere de content, insa e o idee buna sa se numeasca tot mediafax si sa mergeti pe .biz? E suficient pentru diferentiere si pentru construirea unei identitati?

Anonim spunea...

Daca e o idee buna se va vedea in timp :)

Ovidiu Draghia spunea...

Nu pot decat sa va urez bafta!

Spiridus spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Multumim, Ovidiu!