Au mai scris si altii despre acest subiect: site-urile de stiri sunt sufocate de bannere - parca era criza si parca publicitatea prin bannere nu mai era eficienta? Reclamele se suie unele peste altele de cele mai multe ori, intr-un haos de nedescris, iar stirea devine simplu element de background - mic, mic, daca se mai vede un 10% din ea.
Ok, lucrez in online, e normal si dezirabil sa avem reclame, insa nu fara un minim respect fata de user. Iar in captura atasata aici, cititorul nu are cum sa inchida reclama pentru ca pagina are un bug (foarte vechi, il stiu de niste luni bune): add-ul se incarca sub video si tot acolo e si X-ul de inchidere al reclamei.
Am doua comentarii: ar trebui o noua strategie de includere a bannerelor in pagina - format mare intre header si zona de content cum a procedat MPI (930×120) care sa il lase pe cititor sa parcurga ce a accesat cu o minima agresare. Apoi, ar fi matura si tintirea altor metode de reclama, promovate mai agresiv pe langa client: cea video, cea contextuala etc.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu