marți, 16 martie 2010

Ambalajul ala e Reciclabil, nu e Gunoi! - Campania Eu Reciclez Asta

Am primit o multime de feedback-uri dupa ce am scris despre maniera simpla si de bun-simt in care eu reciclez si incerc sa fac cat mai putin deranj mediului inconjurator. De la comentarii postate pe blog ori pe pagina Think Outside The Box, pana la mailuri si comentarii live de la prieteni ori fosti colegi. Cam toate pozitive si simpatizante - multi dintre cei care au reactionat au marturisit ca procedeaza reciclant cu propriile gunoaie.

Azi am primit un mail de la Dan Patzelt care reprezinta ADU (Asociatia pentru Dezvoltare Urbana) care vrea sa arate comozilor ce se poate recicla si ce nu - dar si cum un obiect poate deveni reciclabil - vezi exemplul meu cu acea cutie de iaurt, clatita cu putina apa pentru a fi curatata inainte de a fi pusa in punga destinata containerelor de reciclare.

Prin urmare, va invit sa intrati pe site-ul sau EuReciclezAsta.ro si sa va inspirati din metodele de reciclare propuse ori sa povestiti maniera voastra in care reciclati.

Citeste si ghidul meu eco:
Traiesc ECO, dar nu exagerez. Ghid in cativa pasi comozi

Un comentariu:

doru spunea...

Felicitari tuturor ce vor sa se implice in aceasta actiune de bun simt; poate cu asemenea mentalitate intram si noi in randul oamenilor civilizati