Am participat luni seara la Orange MeetUp care a avut ca temă prezentarea generală a conceptului SEM (Search Engine Marketing), alături de chestiuni avansate despre acest domeniu al marketingului online. Mi-a plăcut prezentarea susţinută de către Amélie de Cheffontaines, Sales Manager la eSearchVision, o agenţie franceză de Search Engine Marketing. Alături, s-a aflat colega sa, Hodalu Essohana Assih, Senior Account Manager în aceeaşi firmă.
Ok, despre ce a fost vorba la această întâlnire? Amélie a explicat conceptele fundamentale ale SEM şi a susţinut o prezentare a unui studiu de caz din agenţia sa, despre campania unei societăţi din industria auto. Publicul numeros de la Orange Concept Store era pestriţ din punct de vedere al competenţelor pe marginea SEM, astfel că mixul de abecedar SEM cu chestiuni elaborate a fost mai mult decât inspirat.
La fel de interesantă ca prezentarea lui Amélie a fost contribuţia sălii prin întrebări variate legate de bugetul alocat pentru campanii SEM (10 - 12 k ar fi bugetul minim anual al unui client), despre volumul maxim şi minim de muncă al unui SEM optimiser (de la 2 la 5 clienţi), dar şi despre ultimele noutăţi de la Google cu impact asupra Google AdWords: căutarea rapidă cu Google Instant Search şi liberalizarea completă a cuvintelor cheie ce pot fi utilizate de advertiseri - pot fi folosite şi nume ale brandurilor, fără ca adveriserul să fie un reprezentat al acestora (e prea devreme să se facă o estimare a impactului acestor schimbări).
Ataşez în continuare prezentarea făcută de către Amélie, despre SEM
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu