vineri, 18 mai 2007

De ce bloghez?

Salut. Scriu despre bloguri de ceva vreme, citesc bloguri de ceva vreme si merg la conferinte despre bloguri de mai putina vreme. Imi plac, le consider utile, insa pana acum nu am simtit nevoia sa ma exprim on-line, altfel decat prin articolele pe care le scriu pentru Antena3.ro si Observator cultural.

Am decis sa tin un blog pentru ca fac parte din categoria rara a tinerilor carora le place Romania si, in special, Bucurestiul. Se schimba multe: mentalitati, infrastructura, apar localuri noi (cafenele, terase, de ce nu - cinematografe noi etc.). Anul acesta am reusit sa ies de doua ori din tara si se mai prevad inca doua calatorii - fara sa cheltuiesc foarte multi bani...

Vreau sa scriu pe blog despre ce se schimba in bine, despre locurile in care am mers, insa voi scrie si despre ce doresc sa fie altfel si voi propune solutii, atata cat ma pricep. Si voi trimite mailuri ori scrisori celor vizati de sugestiile mele, fara sa gandesc in avans ca am sanse zero de reusita. Nu de alta, dar sper sa adun in jurul meu un grup cat mai mare de tineri care impartasesc valori/ idealuri comune.

Un comentariu:

Roxana Vantu spunea...

da...daca ar avea rabdare, poate ca tinerii ar descoperi sub aerul prafuit al Bucurestiului un orasel care renaste si creste pe zi ce trece