vineri, 18 mai 2007

NU votez DA


Mi-am dat seama ca multi dintre oamenii din jurul meu nu au inteles care este motivul organizarii referendumului de suspendare a presedintelui Traian Basescu. Am citit multe articole si bloguri, am urmarit dezbateri... Se tot vorbea de cat de simpatic sau antipatic e Basescu, de oligarhii lui sau de ai celor 322 (-6 dezertori, mai nou)... Fratilor, nu conteaza simpatia sau ura fata de omu' Basescu! La vot veti merge pentru a va pronunta daca sustineti decizia Parlamentului de a-l suspenda, care decizie s-a luat pentru ca Basescu ar fi incalcat Constitutia - desi Curtea zice ca nu! Nu avem dreptul sa votam pe 19 mai contra lui Basescu strict pentru ca ne este antipatic, pentru ca nu ne place chelia lui sau pentru ca Udrea e enervanta! Acest drept il vom avea doar peste doi si jumatate, daca va mai candida.
Sambata se voteaza cu da sau nu pentru a ne spune parerea daca Basescu a incalcat Constitutia si ATAT!!! Pricepeti asta voi si, in functie de acest argument unic, dati un vot! Basescu a fost ales democratic in 2004 si trebuie sa-si continuie mandatul daca nu a incalcat legea fundamentala. Daca a incalcat-o, votati DA. Ma intreb insa de ce nu am auzit nici macar un argument pe incalcarea Constitutiei reluat in campania de o luna, de partidele din arca 322? Pentru asta NU votez DA!

4 comentarii:

Adriana spunea...

Si cine ti-a spus ca ai fi singurul?! :P

Ovidiu Draghia spunea...

Well, nu sunt singurul. Uite cat de subsersiv sunt, am scris iar "nu" :D.

Adriana spunea...

Degeaba daca nu ai scris un NU mare si portocaliu, asa cum te-a invatat colegu' Tolontan! :P

Ovidiu Draghia spunea...

As putea incerca... Ia sa vaz!