joi, 3 aprilie 2008

Eu nu blochez intersectia - campanie


O initiativa misto, de pe bloguri, la fel ca aceea a tandemului Zoso - Manafu cu fotografierea rablelor ce ocupa aiurea locuri de parcare, numita "Eu nu blochez intersectia". Iata despre ce este vorba: "Sunt sofer in Bucuresti si zilnic trec prin diferite stari datorate traficului si blocajelor.
Daca si tu crezi ca blocajele sunt cauzate si lipsei de bun simt a soferilor,
care intra in intersectie desi nu o pot traversa, te rog citeste ceeace cred eu;
- Cred ca 90 la suta din blocajele in trafic sunt datorate soferilor.
- Prefer sa stau 3 minute la stop decat 20 intr-un blocaj.
- Nu intru in intersectie chiar daca e verde, daca nu o pot traversa.
- M-am saturat sa tot gesticulez la stop, incercand sa explic celui din spate de ce nu intru in intersectie, de ce nu vreau sa o blochez.
- Nu este de bun simt ca printr-o actiune de a mea sa obstructionez libertatea de miscare a altor oameni.
- Cred ca acest mesaj de bun simt, trebuie transmis si celorlalti participanti la trafic.
De aceea am decis sa imi lipesc un mic banner, cu mesajul:
www. EU NU BLOCHEZ INTERSECTIA .ro" Link, aici. Contact pentru sticker gratuit: sieunu@gmail.com.

Un comentariu:

Anonim spunea...

subscriu