vineri, 2 aprilie 2010

Interviu cu Alan Wilder, pe HotNews (VIDEO)

Joi seara am discutat cu fostul basist Depeche Mode, Alan Wilder. Pe lângă întrebările pe care mi le pregătisem, au mai venit câteva, din discuţia cu Alan, iar singurul meu regret e legat de timpul scurt pe care l-am avut la dispoziţie. Alan s-a aflat la Bucureşti pentru eventul Recoil "Selected" Events 2010 - A Strange Hour with Alan Wilder & Paul Kendall.

Apoi, vineri seara am mers în The Ark, unde l-am revăzut pe Alan, aflat la pupitru, după ora Silent Strike. A, şi să nu uit de fotografiile lui Cosmin Bumbuţ, expuse la subsolul The Ark. Foarte faine, simple şi expresive.

Poţi citi interviul cu Alan Wilder şi vedea video discuţia pe HotNews: Alan Wilder - Reintalnirea din 2010 cu Depeche Mode a fost extraordinara.

Niciun comentariu: