duminică, 24 iunie 2007

Bob Sinclair la ruina de la Arenele Romane



Am mers sambata seara la Bob Sinclair la Arenele Romane si am cam regretat. Lume naspa, muzica se auzea infect, ecranele din spatele scenei erau obositoare si aveau visual ieftin... Plus ca am luat degeaba bilet de pe net, am dat cca 30 de lei cu taxe, cand la fatza locului erau bilete garla cu 25 de lei. Hm, si sa te fereasca sfantul sa vrei la buda... Mirosul de hazna imputita te scoate si din cea mai crunta betie si desfunda nasul mai ceva ca Olynth... Una peste alta, am ascultat cateva hituri, am asistat pasiv la playbackul unor vocali ciocolatii si m-am hotarat sa nu mai calc la Arene prea curand. Insa m-am prins ca aerul lor de ruina le-a adus si eticheta de "romane"...

PS: Ghici cine se arata printre muritorii de rand, dar cu drept de vot, pe la 00jumate?? E e e? Mircea Geoana, intr-un tricou polo roz, singur (?!)

Niciun comentariu: