joi, 17 iulie 2008

Undeva, prin Vama (versuri si VIDEO) - Vama

Undeva prin Vama - Vama

Undeva prin Vama,
Cand betivii dorm,
Soarele rasare,
Ne vede-mpreuna
Si parca s-ar ascunde
Sa nu deranjeze,
Dar nici el n-are somn

Expozitia mea de scoici
Cu vanzare pe sarut,
De la doua pana la sase-o tin deschis
Sau vrei sa inotam
Inspre miazazi
Vrei sa-notam
Catre spuma din zare

Undeva prin Vama,
Cand betivii dorm,
Soarele rasare,
Ne vede-mpreuna
Si parca s-ar ascunde
Sa nu deranjeze,
Dar nici el n-are somn

Am sa intru-n tine ca marea-n cort
Am sa intru-n tine si-am sa cad in gol
Tremur tot si imi vine sa plang
Cum sa ametesti de la un sarut?
Limbile noastre danseaza pe cer
Iubito, tu-mi dai mult mai mult decat cer
Sanii tai arsi imi strivesc inima,
Iubito, unde duce iubirea ta?

Undeva prin Vama,
Cand betivii dorm,
Soarele rasare,
Ne vede impreuna
Si parca s-ar ascunde
Sa nu deranjeze,
Dar nicï el n-are somn

Niciun comentariu: