luni, 8 septembrie 2008

ultima Vama, ultima plaja

... le-am consumat pe indelete sambata cand am plecat pentru doar o zi la mare. La 9 eram pe plaja din Vama, in dreptul Spice Club, inchis. Un barulet mai functiona pe plaja si arunca in vant o muzica lejera.. Cafea, Lucian Mandruta dilematic, nisip racoros, o mare calma, aproape fara valuri, un soare timid care se straduia sa incalzeasca... Destui oameni care traiau gregar ultimele zile de vara.

Nudisti care se bucurau de razele soarelui pregatindu-si corpul pentru lunga hibernare in carcasa hainelor, timp de multe luni, pana hat in mai 2009. Am inotat putin si cautam sa-mi ascut simturile pentru a-mi impregna in memorie amintirea acestei ultime zile de vara.



Iubesc vara, sunt un tip solar si caloric, si de aceea usoara disperare cu care m-am agatat de ultima zi de Vama de vara de mare. Pe 2008.

Niciun comentariu: