duminică, 21 septembrie 2008

Zilele Bucurestiului - prohodul unui oras in putrefactie

Fata de Noaptea Muzeelor, zilele acestea ale Bucurestiului au insemnat busuioc si circ aruncat plebei care s-a calcat in picioare in colbul din ruina istorica a Centrului Istoric si pe maidanul cu tina de langa Mastodontul Poporului.

Am dat sambata seara o raita in Parcul Izvor (care parc?) si am prins cateva acorduri de Bryan Adams. Apoi am mers in Piata Constitutiei (alta gluma toponimica) pentru a prinde proiectiile de pe Palatul Parlamentului. Prostime multa, specia cocalarilor era libera si multa.



In Centrul Istoric, aceeasi strada Smardan sufocata de oameni pentru ca este in continuare singura reabilitata. La cafenelele de pe marginea Smardanului nu aveai loc sa arunci un ac. In sfarsit, am incheiat sambata aruncand un ochi altor proiectii in Piata Universitatii.

Mi-as fi dorit de data asta mai mult de la aceste zile ale orasului. Pe langa evenimente care aduna oameni care nu au nimic in comun unii cu altii pentru ca nu formeaza o comunitate, as fi vrut lansarea unui proiect citadin care sa-i lege pe bucuresteni. Altadata insa...

Foto: ankime.blogspot.com

Niciun comentariu: