Începutul lui 2009 găseşte România într-un climat de linişte politică, aceasta într-un an foarte important, cu două scrutinuri în plan: cel al alegerilor pentru Parlamentul European, unde este de aşteptat să avem parte de candidaţi mediocri şi de un interes scăzut al electoratului, şi alegerile prezidenţiale din toamnă, cu o singură întrebare: va cîştiga Traian Băsescu un al doilea mandat?
După cum am mai scris în această pagină, interesul politicului pentru comunicarea virtuală se animă brusc în preajma alegerilor… De fapt, comunicarea politică în faţa electoratului prinde glas doar cînd au loc alegeri, cu rare excepţii. La o privire de ansamblu asupra conţinutului cu temă politică pe Internet, observăm zona site-urilor partidelor politice, zona site-urilor unor personalităţi – eventual cu blog, dar nu obligatoriu, pentru că acesta poate fi aşezat pe o pagină (şi cu o adresă) de sine stătătoare, zona site-urilor de analiză şi ale unor bloggeri axaţi pe observaţia politicului, precum şi zona site-urilor de ştiri, cu pagini dedicate vieţii politice. Aceste patru zone îşi împart harta politică a comunicării pe Internet...
Cititi continiuarea pe Observator cultural, aici.
2 comentarii:
apa calda? :D
Da, se poate spune si asa. Nu e un articol pentru blog, ci pentru publicul unei reviste culturale pentru care este utila o cartografiere a site-urilor politice romanesti.
Trimiteți un comentariu