marți, 10 februarie 2009

Ce-ai mai facut, Ovidiule?

- Am sustinut examenul de Project Manager. Am dat mai multe teste pentru competente, un examen si un proiect finale. Acum sunt manager de proiect cu atestat recunoscut .ro;
- Am mers la aniversarea a 50 de ani de la infiintarea liceului meu, C. A. Rosetti; cica am fost coleg, nu de generatie, cu ministrul Cristian Troaca, cu Dinu Maxer si cu Mihai Constantin - TVR;
- Am mers pentru job - Xtrem.ro - la un eveniment foarte interesant, discutia cu Tulit Zsombor, alpinistul nostru care a strabatut Antarctica si a stabilit un record mondial la coborarea pe schiuri de pe un varf inalt din desertul alb, sudic;
- Am fost la Ateneu, nu zic a cata oara, la un concert al Filarmonicii Enescu. Mi-as dori sa ajung macar la doua luni, dar stiu ca nu ma voi tine de promisiune.

- In rest multe planuri, unele amanate, cum ar fi Roma in aprilie. Poate in mai, poate in iunie de ziua mea.

Poze cu colegii de curs, project managerii atestati, si cu Oana, trainerita noastra:


Niciun comentariu: