Intr-un weekend, am trimis un mail RATB-ului pentru o idee mai veche: sa fie facuta o legatura intre liniile de troleibuz care ajung la Gara de Nord. Am sugerat sa se uneasca, de exemplu, 93 si 65, astfel incat sa fie creata o legatura directa intre Bucurestii Noi si Drumul Taberii. Costurile sunt infime si sincer niciodata nu am inteles de ce cele doua magistrale de troleibuze se ignora in zona Garii de Nord desi le despart cateva zeci de metri.
Cum ma asteptam, mi s-a raspuns ca nu se poate:
Va informam ca o retea de transport de amploarea celei din Capitala nu poate asigura numai legaturi directe intre toate zonele de interes, transbordarile fiind inevitabile.
Din studiile de trafic realizate pentru Bucuresti de catre Agentia Japoneza de Cooperare Internationala a rezultat ca fluxurile majore de calatori sunt orientate din cartiere spre zona centrala.
Construirea unei retele electrice de contact, precum si exploatarea unei linii de troleibuze, trebuie sa fie justificate din punct de vedere financiar. Numarul calatorilor care ar utiliza permanent aceasta relatie ar fi foarte mic.
Va multumim.
Serviciul Relatii Publice
Oare asa sa fie? 86 cum a fost prelungit intre Pajura si Stadionul National?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu