luni, 17 august 2009

Sirna Fest & friends

Cred ca bloggerii nu au venit la Sirna Fest, nu de alta dar nu am vazut nicio reactie pe net de la acest eveniment. Am ajuns in sirnavillage vineri dupa lasarea intunericului, ceea ce mi-a provocat o mare bucurie. Asta pentru ca a trebuit sa montez un cort in plina bezna, avand doar un training teoretic sumar. Am instalat un cort care s-ar monta in 10 minute intr-o ora jumate, cu 5 oameni ajutor!

Cum a fost la Sirna Fest? Eu zic ca tare fain, e drept ca lume a fost cam putina, insa nu a contat asa de tare ca eram cu o gasca de nebuni. In plus, m-am intalnit cu o groaza de cunoscuti pe care poate ii ratam daca era mai aglomerat :d.

Am ascultat concertul The Moood in timp ce instalam in spume cortul, dar am prins ultimele doua piese in fatza scenei. Apoi, ce am mai retinut din prima seara, Suie, tarziu in noapte, cu o problema bizara la final: s-a taiat microfonul sau a fost ceva tehnic?

A doua zi, dimineata chill, chiar prea chill. Am dat o raita pe la corturile cu hand-made-uri, pe la olari, ma uitam cu invidie la nebunii care facea bungee si... cam atat. Cei care au fost inspirati sa-si ia mingii au putut juca fie volei, fie fotbal. Altii ca mine au zacut toata ziua la soare si au ascultat muzica.

A doua seara au urcat pe scena KUMM, Urma, Blazzaj... eram cu o ureche la ei, dar cu ochii la filmele proiectate intr-un colt. Am revazut Marilena lui Nemescu - misto reactia de la final cand toata lumea a aplaudat, iar la Boogie n-am mai stat ca il stiam deja.

Sa nu uit: in timpul zilei am avut parte de un super show aviatic, cu Zoltan Veres si Atilla Goger - oamenii astia nu sunt sanatosi :D

Cam asta, overall mi-a placut si sper ca la anul amigdala sa nu se mai umfle-n pene de la bere.


















Niciun comentariu: