sâmbătă, 20 februarie 2010

PLM Magazine: revista online de fashion, asezonata cu literatura

Tocmai ce am terminat discutia cu George Enache, sa-l numim redactor sef, publisher & more al PLM Magazine - revista de fashion. L-am chinuit pret de o ora si un pic in zona de nefumatori a Galleron - cum eu sunt mai sensibil la tigara in perioada asta.
A[m] vorbit mult despre revista online pe care o scoate, PLM Magazine, pe teme variate: concept, colaboratori, public tinta, costuri, perspective etc. Am atins fireste si subiectele care ma obsedeaza lately, criza presei tiparite si greutatea de monetizare a online-ului.
Am discutat despre alegerea tematicii primului numar al PLM, The naked issue, cu tinta masculina. Nuditatea barbateasca, ilustrata prin imagini vag sugestive (cateva doar din cele circa 130 ale revistei) este aproape subiect tabu in presa romaneasca, supra-saturata de nuditate feminina. Motiv pentru care PLM a decis sa rupa acest tabu si sa ofere altceva
A, si sa nu credeti ca PLM inseamna ceva vulgar. Ci doar "plecat la magazin", explica George. Sigur ca da ;) Pe langa fashion, deci multa imagine, PLM cuprinde si texte, inclusiv literatura originala. Scopul declarat al revistei este sa promoveze numele mai putin cunoscute, oamenii talentati care nu au acces la print.
Ar fi multe de rezumat, insa interviul este in pregatire pentru joia viitoare - va fi publicat in pagina Multimedia a revistei Observator cultural, precum si pe site-ul publicatiei. Iar marti voi pune pe blog o bucatica din discutia cu George.
Intre timp, rasfoiti revista PLM, este super-misto, este gratis, este online.

Niciun comentariu: