luni, 28 martie 2011

Lebewohl Kulturhaus Bucureşti. Sau despre nesimţire

Nu am dorit să acord atenţie unui incident petrecut sâmbăta aceasta pentru că îmi rupeam din timpul meu pentru a scrie despre el. Am dorit să trec peste nesimţirea paznincilor Kulturhaus Bucureşti care nu mi-au permis accesul, după ce am stat la o coadă relativ mică.

Motivele nemulţumirii sunt legate de faptul că nu mi s-a oferit nicio explicaţie pentru refuzul accesului în Kulturhaus, plus o atitudine ostilă şi o mână întinsă indolent spre ieşire, pe post de indicator probabil. Am plecat în altă parte, mai exact am revenit în Atelierul de Producţie, dar fără să salut un prieten care-şi serba ziua în Kulturhaus.

Le-am scris acasă un mesaj celor din Kulturhaus, curios să văd dacă îşi recunosc greşeala. Eram uşor naiv, ştiu:

Mesajul către Kulturhaus

Hello. Pe ce criterii i-ati angajat pe tipii de la intrare si tot la capitolul asta pe ce baza refuza accesul in club? Am sosit ieri (vineri seara) pe la unu, am stat la o coada mica, apoi eu si cu un prieten am fost refuzati pe motiv ca incercasem sa intram anterior (aberant!) si apoi ni s-a spus agresiv: hai, iesiti! In conditiile in care veneam in Kulturhaus pentru prima data dupa circa o luna, nu eram in vreun treining (din contra) si nici nu eram bauti/ beti nu am inteles nici refuzul, nici lipsa de explicatii. Ma declar jignit de atitudinea lor si promit sa nu mai calc pe la voi. Deloc. Nu stiti sa va tratati clientii, iar cei de la intrare sunt si incompetenti, si nepoliticosi. Si ca sa intelegeti un pic profilul meu, probabil nepotrivit cu acela al publicului vostru tinta, aruncati un ochi pe wallul meu. Rusine Kulturhaus!

Răspunsul Kulturhaus

Răspunsul Kulturhaus a venit luni, fără scuze, fără cea mai mică intenţie de a încerca recâştigarea unor clienţi (nu eram singur):

Salutare Ovidiu, Oamenii de la face control incearca din rasputeri sa-si faca cat mai bine treaba. Sigur ca la un trafic asa de mare pot exista si erori, insa, incercam din rasputeri sa ne perfectionam. Multumim pentru mail si fii sigur ca a ajuns si la cei care pun in aplicare acest regulament. Toate bune, kulturhaus

Lebewohl Kulturhaus

Ce pot spune? Minunat răspuns, minunată atitudine... Lebewohl Kulturhaus!

3 comentarii:

d.d spunea...

Incredibil! deci chiar si cei care au primit e-mailul sunt expeditivi? ce tratament au pentru clientii lor! Mi s-a intamplat si mie acum cateva saptamani sa fiu agresat fizic si jignit de catre unul dintre angajatii de la intrare tot fara explicatii...Nu exista reguli pentru stuff decat pentru clienti? E un club care se bazeaza pe clientela imensa din cauza preturilor scazute,iar tratamentul clientilor este jalnic. Acest club pretinde ca este unul de speta occideentala..dar este doar la nivel superficial, isi pierd clientii iar eu va recomand sa nu intrati in acest club tuturor, pentru ca puteti fii violentati de catre cei de la intrare fara sa fac nimic din ce era interzis in regulamentul publicat de acestia pe site! mie asta mi s-a intamplat!

Anonim spunea...

Un alt prieten a fost recent refuzat primind eticheta: poponar. De ce? De ce nu...

Anonim spunea...

Kulturhaus jigneste clientii si ii refuza la intrare din nesimtire si clientela exagerata. in timp o sa piarda toti clientii din cauza nesimtirii paznicilor,niste aratari ......