duminică, 23 noiembrie 2008

Cea mai veche casa din Bucuresti (FOTO)

Week endul viitor voi publica pe blog un articol mai mare, cu o galerie foto generoasa, despre cele mai vechi case din Bucuresti. Initiativa este grea si inevitabil polemica pentru ca nimeni nu a reusit sa faca un clasament al celor mai vechi constructii, inca in picioare, (d)in Bucuresti.

Stim ceva despre Casa Melik, despre Biserica Sfantul Anton, dar nu se vorbeste despre casa taraneasca de pe Strada Orzari ori despre o alta casa, tot taraneasca la origine, recent renovata, aflata pe Calea Serban Voda (foto mai jos). Tot peste o saptamana, voi povesti si istoria recenta a casei de mai jos, aparent cea mai veche constructie civila din Bucuresti...



3 comentarii:

radu adrian spunea...

Multumesc,a fost o incantare sa citesc ai sa vad ca exista un astfel de blog.

cosmina dinu spunea...

Salut!
Astazi treceam pe langa o casa cu placuta "Aici a locuit si a scris Alexandru Phillipide".
Ar fi frumos daca am face o harta cu casele unde oamenii-personalitati si-au petrecut din viata.
Ma gandeam si la ceva amuzant de genul un rating care sa arate preferintele viewrilor, de genul "cel mai tare mi-as dori sa stau in casa din Piata Rosetti unde a locuit Mircea Eliade, ca sa ma contaminez de inspiratie :))" (si asta este chiar o dorinta personala). Adica, iti poti dori foarte tare nu sa stai intr-un ansamblu rezidential langa Glina, cin intr-o casa intre multe guri de canale de pe langa Vatra Luminoasa.
Asa poate li s-ar gasi si proprietari mai intelegatori si apreciativi acestor imobile. Oameni care ar simti "vibratia".
O alta idee pe care as fi vrut sa o pun in aplicatie de mai multa vreme este realizarea unor "diplome" care sa ajunga pe portiile oamenilor care au mentinut (si refacut) frumos case cu istorie si cu stil ale capitalei noastre. Simplu:"Va multumim ca aveti grija de aceasta casa...(motivele intemeiate,o minima de documentare)" E bine sa fie puse la vedere pentru ca se mai intampla ca modelele sa sa se ia. Si-a pus vecina flori, imi pun si eu. Si-au pus culoare portocalie pe casa,imi pun si eu!Contaminare pozitiva :D
Toate cele bune!
Toate cele bune!

cosmina dinu spunea...

sunt cateva greseli de gramatica in comentariul meu :) se vede ca am lovit tasta de publicare prea repede. Cred insa ca se transmite ideea.