marți, 5 mai 2009

Comori pe Transilvania (foto)

Ieri m-am inscris la un curs foto pe care il incep in iunie. Firesc, uitasem numarul casei unde urma sa sun, asa ca am bantuit pret de 15 minute pe strada Transilvaniei in cautarea scolii foto.
Nu regret nicio secunda intarzierea penttru ca am facut cateva poze foarte misto prin continut, nu prin latura artistica.

Am gasit o reclama interbelica, un anunta ce ne indemna prin sageata sa vizitam Cooperativa Libertatea, aflata la parterul unui bloc, unde se faceau reparatiuni de... ceva, ca nu mai tin minte si nici nu se vede foarte clar.



Ar mai fi o casa foarte frumoasa din vremea rascoalei, cu anul scris mandru deasupra intrarii.



Si o bicicleta garata in balcon - nu stiu dc mi-a atras atentia, dar era ceva interesant.

Un comentariu:

Irina Ursu spunea...

Eu vreau bicicleta daca se poate;))!