luni, 2 noiembrie 2009

Clona traianbasescu.ro a murit, traiasca fake-ul traianbasescu.org!

Mi-am inceput foarte matinal ziua cu site-urile anti-prezidentiabili si o sfarsesc tot cu acestea. Dupa toata odiseea de luni cu clona traianbasescu.ro care pastisa site-ul oficial al lui Traian Basescu, cand fake-ul ba a fost comentat si ultra - vizitat, ba suspendat, ba preluat cu o viteza uimitoare de staff-ul presedintelui... iata ca a reaparut clona la adresa www.traianbasescu.org. Nu stiu pentru cata vreme, dar aici se afla o frumusete de site cu tot soiul de rautati la adresa lui Traian Basescu. Nu voi insista asupra lor, doar le enumar: "Viziunea mea pentru o dictatura sanatoasa", "Sa traiti bine! Ca in Trinidad Tobago", "Din succesuri in succesuri, catre marile progresuri" etc.



Potrivit informatiilor de pe whois.org, adresa a fost inregistrata chiar astazi. Fireste, clientul si-a protejat datele. M-am uitat din curiozitate si dupa alte variante: traianbasescu.info e luat de un tip care a inregistrat cu extensia aceasta 25 de domenii nume de politicieni si vrea doar 499 de euro pe fiecare toate - inclusiv traianbasescu.info, traianbasescu.eu e inregistrat din Spania, iar de traianbasescu.net am pomenit in articolul pentru Observator cultural: e tot un site anti - Basescu, sub titulatura "Traian Basescu... matelotul care scufunda Romania".

Am cules si alte site-uri impotriva candidatilor Traian Basescu, Crin Antonescu, Mircea Geoana, Sorin Oprescu ori Gigi Becali pentru materialul ce va aparea joi in revista Observator cultural si pe site-ul hebdomadarului.

Mentionez ca am aflat de clona traianbasescu.org via Money.ro - postarea mea anterioara ramane valabila, titlul privitor la autorul acestor site-uri anti-Basescu este eronat.

Niciun comentariu: