marți, 12 februarie 2008

MC Donald's te asteapta mereu. Cu sonda de urina

Ieri, prima zi de concediu, plimbare prin orasul asta plin de praf. Cam frig afara, eu imbracat asa, de luna aprilie, deci lejer. Ajuns in zona Piata Universitatii, am simtit nevoia umana de a merge la toaleta. Stiam ca WC-ul insalubru din pasaj e inchis, insa mi-am zis ca MC Donald's a gasit o solutie de avarie si ca pot merge la toaleta lor.

Politicos, am stat la coada la casa si am comandat un produs, apoi am intrebat unde pot merge la WC. Ei bine, nu se poate pentru ca nu exista asa ceva! Am facut pe prostul si am intrebat cum este posibil si daca este legal sa functioneze fara o toaleta. Mi s-a raspuns ca primaria stie de situatie si ca asta este, nu au ce face!

Mi se pare o imensa nesimtire ca MC Donald's, Gregory's si cafeneaua al carei nume imi scapa, aflate toate in Pasajul Universitatii, sa functioneze de circa doua luni de zile fara toaleta! Ar trebui inchise pana la licitarea pasajului si pana la refacera grupului sanitar. Insa ar fi pacat de banii castigati in acest timp, nu-i asa?

Fac o cerere catre MC-ul din Pasajul Universitatii ca la fiecare pahar de suc sa livreze si unul gratis pentru satisfacerea nevoilor fiziologice, cel putin in cazul barbatilor. Pana sa se intample acest lucru, bucurestenii pot folosi, cred, tufisurile din fata TNB. Atentie sa nu stropiti aurolacii sau cainii care-si fac veacul acolo. Luati de la MC un hamburger pentru a va imprieteni cu acestia ;).

2 comentarii:

Anonim spunea...

Pai si angajatii unde fac? In Fanta?

Servesc ei frumos asa, ofera bonuri cu coduri d-alea pt buda (oare?), si apoi iti zic ca primaria stie ca tu n-ai unde te usura? Tare!

parca vad asta maine in ziare, iar poimaine vreo 5 bude ecologice in pasaj.

Ovidiu Draghia spunea...

Bogdan, macar de-ar pune bude ecologice! Insa nici vorba de asa ceva.