sâmbătă, 16 februarie 2008

Et in Fabrica ego

Aveam de mai multa vreme curiozitatea explorarii spatiului fostului Test Point, actual Fabrica. Curiozitate sporita si de fotoreportajul meu despre vechiul Bucuresti industrial care nu a inclus acest loc, important in geografia urbana.

Vineri seara am patruns in acest loc, era un concert complicat: SILENT STRIKE KHIDJA CLOUDS SOCIETY (Rusu + Flore + MC 'geamite Galigan), NSK (Matze + Electric Brother + Dj Vasile), GOJIRA, DJ VASILE, TIMPURI NOI, THE INFAMOUS (Seb + Trg), BULLY DJ UNDOO, RAKU, EL DOCTOR, AFORIC, ERMETIC, FREAKQUENCY (cea mai tare trupa de bboy)...



Spatiul e al naibii de mic in zona scenei, iar de fum nu mai vorbesc! Cred ca ventilatia era strict naturala, asigurata de plamanii celor de acolo. Dincolo de inghesuiala din camera unde era pozitionata scena, locul e ok structurat: sunt trei baruri, trei toalete in puncte strategice, iar parterul unde exista si net pentru "bolnavi" e un loc foarte cool.

Recunosc ca nu sunt un fan al genului electro pur, insa pe alocuri au fost momente in care mi-am ciulit cu interes urechea. Apoi, lumea era iarasi interesanta: media de varsta era undeva la 23 de ani, tzoalele cele mai bizare posibile, fetze rase vedeai mai rar - noroc ca eram in trend, iar privirile erau duse... Daca in alte cluburi motivele sunt evidente, aici am ezitat asupra lor. Muzica, acest opium...

Niciun comentariu: