sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Bucuresti, acest Iron City

Vineri seara m-am intersectat cu ramura programata a colegilor de job intr-un loc necercetat: Iron City. Credeam ca e un soi de pub ceva, insa locul e un club - nu am alt nume la indemana, inghesuit intr-un subsol, undeva vizavi de Club A.



Aduce ca si tip de spatiu cu Revenge, de sub Curtea Sticlarilor - rebotezata hilar Curtea Berarilor pentru a creste vanzarile de Timisoareana care este marca no. 1 a unui local din curte. Iron City e misto, berea e 5 lei si asta la sticla de 0,5 fireste, iar muzica e un amalgam de genuri: am ascultat Parazitii, Mika, Gloria Gaynor si ceva rockareala.



Ideal de iesit in Iron City cu gasca si de retrait o petrecere studenteasca. Chiar si la ani lumina de la terminarea facultatii.

Textele de mai jos se afla pe peretii budei. De ce am pozat asa ceva? Mi s-a parut misto ca in locul clasicelor mesaje cu invitatii si numere de telefon, avem aici un nivel superior, aproape o invitatie la reflectie (bat campii!).



Niciun comentariu: