duminică, 9 noiembrie 2008

Week ends: cobor la statia de metrou Carturesti pentru a ajunge in Vila Embassy, de unde fac Gesturi potrivite in fata lui Horia Bernea

Vineri seara am dat o raita pe la Carturesti de unde mi-am cumparat cateva carti pentru job. Am si inceput sa le devorez...

Dupa partida de cumparaturi am descins in subsolul pustiu al librariei

si am privit cu interes proiectele pentru reamenejarea statiei de metrou Piata Victoriei 2. De ce doar doi si nu si cealalta? Cea mai misto idee mi s-a parut decorarea iesirilor de la metrou in armonie cu specificul unuia dintre cele 3 muzee din zona: o carapace de brosca testoasa, poarta taraneasca cu o casa in spatele gurii de acces si macheta unei planete care sa inghita partial accesul subteran de pe Aviatorilor. Idei multe si pentru subteran: delfini si pesti plutitori pe tavan, mobilier adecvat unor teme muzeale etc. Am si votat pentru cele mai interesante proiecte. Detalii si sursa foto, aici: www.ilovebucharest.org/metroart.

Sambata am iesit in Club Embassy care s-a mutat in casa,

abandonand terasa cu aer marin. Casa veche din Piata Lahovary cu o scara monumentala si tavane din lemn, cu picturi inserate, aduce mult cu locatia Cafepediei, aflata la doar 5 minute. Merita sa le vizitati pe ambele, dar sa nu cereti salata in Embassy ca nu isi merita banii! Cocktailurile au, fireste, 80% gheata.

Iar barmanul nu stie sa improvizeze: i-am cerut un cocktail cu absint (aveau aceasta bautura), dar a ridicat din umeri spunand ca nu are habar cu ce ar putea sa-l combine! Bausem un astfel de cockatil in Newton Bar cu o seara inainte, foarte bun si la un pret foarte ok.

Duminica am ajuns la Muzeul Taranului, cu ideea clara de a vizita

micro-expozitia cu obiectele lui Horia Bernea, Gesturi potrivite. Ceea ce am si facut, dar nu am plecat cu mana goala! Pentru modica suma de 2,5 lei am cumparat un poster alb-negru cu tematica "taraneasca". A mers la fix pe partea exterioara a usii de la baie, vecin de hol cu posterul alb negru ce infatiseaza un instantaneu din New Yorkul anilor '30 - lipit pe spatele usii de la intrare ;).

Tot la MTR am prins si o expozitie de fotografie despre arhitectura

moderna croata. Sunt cateva proiecte foarte indraznete care m-au facut sa iau serios in calcul o calatorie la Zagreb...

Tot mai crede cineva ca e plictiseala in Bucuresti?

Niciun comentariu: