miercuri, 17 martie 2010

Vreun ghid de abordare a persoanelor necunoscute?

Am scris pe Facebook cateva randuri apropo de o frustrare personala pe marginea retinerii/ nestiintei de a aborda o persoana necunoscuta in spatii deschise care nu-ti ofera niciun punct comun. Concret, in dimineata aceasta am calatorit in metrou de la Aviatorilor la Universitate fata in fata cu o persoana foarte interesanta vizual, am coborat chiar la aceeasi statie. Cum sa fac sa o abordez fara sa fiu catalogat ca penibil, agresiv ori mitocan de-a dreptul?

Ok, nu exista solutii panaceu, depinde de la persoana la persoana bla- bla. I know that. Insa, as fi curios, ce texte functioneaza intr-un context dintr-asta cand nu ai nimic comun de care sa te legi? Nope, faptul ca mergeam in acelasi metrou, ca am urcat si coborat la aceeasi statie NU SE PUNE. Culmea e ca sunt destul de inventiv, dar, ca orice fiinta, tin la imaginea mea pozitiva. Nu m-ar stresa refuzul, as sti ca macar am incercat, dar nu as vrea sa dea prost ca mesaj abordarea mea.

Pe Facebook, un amic mai brav scria ca si-a infrant necomplexat retinerea de a aborda pe cineva... in club ori in curtea facultatii. I-am replicat ca acolo ai deja o conexiune data de legatura comuna cu spatiul respectiv care nu e neaparat un simplu loc de tranzit. Deci, ce solutii ar fi, ce experiente personale aveti? Jez, ma simt ca la 15 ani cu articolul asta :D.

5 comentarii:

Cătălin Vieru spunea...

Am precizat, dom'le ca am facut asta si in metrou si a fost foarte ok! :D

Ovidiu Draghia spunea...

de cate ori a fost ok? pls, e retoric, nu vreau sa stiu.

Cătălin Vieru spunea...

ti-am zis, nu intra in detalii! :))
o singura data! :P

Andreea F. spunea...

Ai idee cate femei care circula zilnic cu metroul si "intretin" relatii vizuale cu vecini de scaun sau de vagon asteapta sa fie abordate..in orice fel?!?!

Barbatul simpatic din metrou la care se uita cu coada ochiului si caruia ii zambesc timid este, pentru unele fete, echivalentul unui Fat-Frumos blabla, stii povestea mai departe!

Cel mai bine ar fi sa o bruschezi putin...mai mult, "neintentionat", sa o ajuti sa se adune de pe jos, sa iti ceri milioane de scuze si sa te revansezi cu o cafea. Bine, e cam nasol sa dai asa peste o femeie...dar...

Sa ma tii la curent cu rezultatele! Si sa nu uiti de cartea pe care mi-ai promis-o!

Ovidiu Draghia spunea...

nu te stiam asa violenta. Fie, daca ma aleRg cu ochii vineti, la tine vin dupa gheata. Ce carte era?